لوگوی سیاه رنگ روگن

هر جا ما هستیم...

اصالت، خلاقیت، کیفیت ، سلامتی و رضایت هست.

این کلام ” روگن “ است!

توان تولید، دانش فنی و فرمولاسیون خوب

در روگن خط تولید تخصصی کارخانه به همراه دانش فنی به روز، دو پایه اصلی موفقیت محصول می باشند. گروه تولیدی روگن همواره با مشاوره مهندسین مجرب و آزمایشات متعدد به منظور دستیابی به کیفیت بالاتر، توان تأمین سفارشات درکلیه فصول سال بر اساس شرایط مختلف در حیطه جغرافیایی از تمامی نقاط کشور را دارد.

درباره ما

شرکت مهارت نگهدار کالا که از این پس با نام گروه تولیدی روگن و محصولات نوشیدنی روگن در بازار عرضه میگردد، دارای مجوزات لازم از سازمان غذا و دارو و پروانه ساخت و بهره برداری می باشد. در خصوص استقرار سیستم مدیریت کیفیت در این شرکت هدف اجرای همان استراتژی اولیه تولید نوشیدنی با کیفیت به طور مستمر و مداوم و رضایت مشتری است.
امید است گروه تولیدی روگن با دانش روز، تعهد و آموزش کادر تخصصی بتواند در عرصه محصولات نوشیدنی با بالاترین کیفیت بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. مفتخریم هر کجا ما هستیم همراه ما کیفیت، سلامت، اصالت ، خلاقیت ، عشق و رضایت می باشد.

شرکت مهارت نگهدار کالا

شرکت مهارت نگهدار کالا (گروه تولیدی روگن) درصدد است با بهره گیری از دانش و فن آوریهای نوین، پیشتاز در امر فروش در بازارهای داخلی و خارجی همراه با نوآوری و کیفیت بالا باشد و جزو برندهای برتر بازار شناخته شود و با بکارگیری بالاترین کیفیت مواد اولیه سلامتی را به خانواده و جامعه عرضه کند.

روگن، جلب رضایت مشتریان را در عمل اهداف خود قرار داده است. کافیست روگن را یکبار امتحان کنید تا از طعم شیرین و گوارای آن لذت ببرید و سلامتی را به خود و عزیزانتان هدیه دهید.

مجوزات روگن

تجهیزات و تخصص های روگن